PDEPÀ ES PROJECTA COM LA CADENA DE COFFEE BAKERY AMB MAJOR PREVISIÓ DE CREIXEMENT DEL 2018 

La cadena de COFFEE BAKERY “PDEPÀ” ratifica el seu pla d’expansió per a aquest 2018 després de l’èxit de BizFranquicia, en Fira de Barcelona. Mitjançant un acord de col·laboració entre PDEPÀ i la consultoria T4Franquícies, el passat 30 i 31 de Maig la cadena PDEPÀ va donar a conèixer el seu model de franquícia i el seu pla d’expansió als assistents de la fira, tot això acompanyat del millor cafè. Amb gairebé un centenar d’interessats registrats durant la fira i en converses actuals amb el departament d’expansió, la cadena de “PDEPÀ” es posiciona com un clar referent en el sector del CoffeeBakery i amb aspiracions per situar-se com a líder del seu segment en els propers anys.

Història de “PDEPÀ”
“PDEPA” va obrir el seu primer COFFEE BAKERYen 2014 amb la intenció de diferenciar-se de la gran quantitat de conceptes similars del sector. Avui dia ho ha aconseguit a través d’un servei al client que marca la diferència amb qualsevol dels seus competidors i que genera molta repetició amb els clients de proximitat i que permeten a la franquícia un procés d’expansió amb diversos punts de venda en una mateixa localitat. El claim “Feel Like Home” reflecteix l’esperit de “PDEPÀ” i cadascuna dels BAKERYCOFFEE reflecteixen la voluntat d’oferir als clients una experiència única per als seus cinc sentits a través d’un disseny acollidor que fa sentir als clients com a casa.

Llançament de la Nova Carta d’Estiu 2018
Amb la incipient arribada de l’estiu i del bon temps, “PDEPÀ” ha llançat la seva nova carta d’estiu amb una nova gamma completa de productes com són els sucs i batuts naturals, ampliant la seva varietat de cafès per a estiu amb la modalitat dels frappés i també amb el llançament de la nova i extensa línia de gofresartesans.

A l’apartat de begudes destaquem la inclusió de la llimonada artesana, els frescs granissats de llimonada i de taronja i també una àmplia varietat de sucs naturals i batuts, fets amb una base de fruita natural 100%. També incorporen els sucs “Cold Pressed” elaborats amb una tècnica que redueix l’oxidació i que conserva tots els nutrients intactes i els converteix en una opció molt saludable per als seus clients. Amb aquestes novetats PDEPÀ es posiciona com un clar referent d’una proposta sana i nutricional per als seus clients i segueixen mantenint “PDEPÀ” en un espai ideal per als amants d’un producte únic i diferencial.

També s’han incorporat a la carta una nova línia de gofres, amb més de 25 toppings possibles i amb una base recentment feta pel moment de consum per oferir als seus clients un producte únic i saborós.

 

franquicia pdepaStand PdePA en Bizfranquicias