ENTREVISTA – RESTAURACIÓN NEWS a NINO GÓMEZ, CEO i FUNDADOR DE PDEPÀ

Així, com rememora el directiu, la cadena neix del record: Del record de fa molt de temps, de la meva joventut, quan no tenies les possibilitats tecnològiques que existeixen actualment i per trobar-te amb els teus amics, senzillament anaves a la cafeteria de sempre, al nostre punt de trobada...on et senties com a casa. El nom ve d’un joc de paraules: inicialment el nostre model de negoci estava més encarat a la venda de pa que a la cafeteria, d’aquí la PdePÀ.

En quin moment es troba en la seva opinió el segment del Coffee Bakery?
Actualment el segment del coffee bakery està en una fase de consolidació, la qual cosa provoca que hagi aparegut diversos conceptes similars entre si i que potencien aquest segment. En el nostre cas, el nostre objectiu és diferenciar-nos per la qualitat del servei i del producte.

En què es diferencia la seva marca d’unes altres del mercat?
El factor distintiu de PDEPÀ amb altres conceptes similars és l’orientació cap al client, sent de les poques cadenes de Coffee Bakery que realitzen el servei a taula. També treballem molt en la diferenciació a través d’un disseny molt cuidat i una ambientació única en les nostres cafeteries.

Aquestes són algunes de les preguntes, llegeix en el següent enllaç l’entrevista completa.

ENTREVISTA COMPLETA